Tisdag



Hej läsare! Har inte haft att skriva så mycket på sista tiden. Jag har fullt upp med skolan, fotbollen och faktiskt njuta av sommaren som har kommit!

Idag har vi haft tema-dag i skolan iallafall, då fick vi gå runt på Södermalm och svara på några frågor slutade klockan elva. Och på väg hen hem kom jag med ett förslag att jag, Bella, Jossan och Petrus skulle gå ut och äta. Men vi ville inte ha Donken så vi åt i kungshallarna, haha, här lyxar vi till det! Aja, men det var jätte mysigt iallafall. Det är så komiskt att vi alltid beställer samma sak i kungshallarna, alla ifrån det Kinesiska stället. Sedan gick vi runt till lite affärer. Och sedan åkte vi hem. Jag gick hem och tittade på Sjunde Himlen och sen gick jag till Jullans dagis-gårdsfest. Jag träffade även min lärare, men det är ju tur att det är en bra lärare!

Nu har jag ätit och plugga en massa och jag ska fortsätta plugga. Kisses


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback