DONTTRUSTME



Idag vaknade jag vid tio för jag och mamma skulle åka till Farsta. Jag gick upp åt frulle, fixade mig och sedan åkte vi. Köpte lite smått, ingen speciellt. Sedan åkte vi till Länna, där jag köpte en vindjacka, skitkul. Sedan handlade vi mat och då när jag gick med min korg och skulle hämta en sak till mamma kom det fram en tjej och sa att det rann något ifrån min korg. Då hade de krossade tomaterna läckt och det var tomatsås över mina tights och mina  vita converse, ojdå! Så vi åkte hem och nu har mamma tvättat mina skor, så nu är de riktigt vita igen och ingen tomatsås. Yes. Aja jag åkte hem och sen gick jag till min papí för jag skulle hämta lite saker. Myste lite med min sötaste lillesyster.    


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback