Y E S T E R D A Y


gammal bild på mig och bellman!

Går kvällen var lyckad! Jag kom till Bella vid sex eller nåt! Vi spelade lite spel på datan och sen åt vi middag! Vi tog lite chips och läsk och satte oss vi Eurovision Song Contest! Efter fem låtar tröttnade vi och gick hem till mig och var hemma hos mig i en halvtimme. Sen gick vi hem till Bella igen och såg de sista låtarna och utröstningen och Tyskland vann. Jag vet ej vad jag tycker om det för jag gillade knappt några bidrag alls. Men jag tyckte att det var pinsamt att Sverige varken kommer till fotbolls WM eller ESC. Vi börjar hamna längre ner på listan över bra länder, hehe, nejdå. c i a o


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback