19/11, MIN OTURSDAG?

SEX ANDLEDNINGAR TILL ATT 19/11 ÄR MIN OTURSDAG!

ett:
Jag vaknade en halvtimmen inna jag skulle vara i skolan! men hann dit till kvart över nio och jag låg fortfarande och sov kvart i nio, grymt av mig!

två: när jag skulle in i hissen låg en halv morot och jag trodde det var ett avhugget finger
så jag fick typ en hjärtattack och skrek högt inombords.

tre: när jag var påväg till skolan gick jag in i en stång med smalbenet så det lät i hela området.

fyra: jag glömde alla mina pennor hemma ( inte det värsta saken som hänt mig idag kanske)

fem: jag skulle umgåts med Gabbi hela kvällen men det uppkom en sak så inte hon kunde i sista sekund,
men vi umgicks en stund på dagen.

sex: jag har glömt typ alla böcker i skolan till matteprovet på måndag ( första lektonen )
men min underbara vän Petra fixar det åt mig!

hoppas ni hade en bättre dag än jag haft!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback