22.30


Har inte uppdaterat nu på ett tag men det beror på att när jag hade kommit hem till mamma gjorde vi mat och tittade på Baksmällan. Mycket skratt och fulla magar gjorde jag en annan sak som ni kommer få se imorgon på ett tidinställt inlägg för en andledning som jag säger då!
Annars sitter jag och är inne på facebook och vissa av mina vänner har på sina statusar "gilla min status så säger jag hur söt du är på en skala 1-10" larvigt tycker vissa och andra inte. Jag fick bara 10:or och det gör mig så glad. Det bara värmer i kroppen när någon säger att jag är söt och kommenterar söta saker på facebook eftersom jag själv inte alltid tycker att jag är så söt. Vissa av mina vänner som Amanda, Tove, Ewelina.... får jätte mycket fina kommentarer och jag undrar om det gör att de har jättebra självförtroende på deras utseende, jag hoppas det. Dock tycker jag att vi alla har en egen skönhet men alla inte uttnyttjar den lika mycket. En som har mer profilbilder på facebook får nog mer kommentarer än en med ett foto. Men jag tycker inte man ska leta efter bra självförtroende i facebook-kommentarer även om man blir glad av att få en.
Nu spårade detta inlägg ut lite men hoppas ni har en bra kommentar, hahah, jag menar kväll. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback