DU & JAG. HAND I HAND. TILL VÅR DÖD.


Hej vänner. Sitter här och är glad glad glad.... Anledningen till det lägger jag in på bloggen snart. Idag började skolan med en halvtimmes sovmorgon innan Jossefin och jag laborerade på No:n. Sen hade vi Svenska och fick hoppa de tre sista lektionerna på grund av att alla nior skulle till Gymnasiemässan i Älvsjö. Det var skit kul men samtidigt ganska nervöst och pirrigt eftersom det är vår framtid som vi bestämmer. Jag har nästan valt ett gymnasium som jag kommer överväga för jag tror det är skit bra och alla säger det så. Men i alla fall så åkte vi dit och gick där i drygt två timmar och sen åkte vi till Farsta och åt mellis och sen tränade vi. Nu har jag duschat och ätit middag. Puss


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback