FÖRSTA ADVENT

Hej alla bloggläsare! Söndag idag och jag sov ut tilll klockan tolv, hade jätteont i halsen så jag tränade inte idag. Började dagen med att äta lunch opch sen städade jag i rummet. Efter en dusch kom farmor på besök och nu sitter jag här. Jag har typ bara gjort läxor och vilat. Eftermiddagen kommer nog bestå av att julpynta och julbak av pepparkakor, riktig julstämningt nu. Bara 26 dagar kvar till JULAFTON, it´s crazy. Gårkvällen spenderades hos Lova ifrån klockan tio till halv ett tror jag. Vi åt popcorn, spelade in roliga videos, skrattade och såklart snackade. Lyckad kväll. Kommer mer blogginlägg soooon. xoxo ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback