GABRIELLA PALMQVIST

 
är en av de finaste personerna jag vet. Både till utsidan och insidan. Denna chey har jag känt i ett och ett halvt år. Vi träffade första gången på fotbollen och klickade under resan till Västerås, detta var circus en månad efter att hon börjat. Vi började att vara med varandra hela tiden på fotbollen och det blev liksom hon och jag. Nu när jag slutade på fotbollen kan jag känna ofta att jag saknar att träffa henne två-tre gånger i veckan, jag saknar min Gb.

Gabbi är en sån vän som jag litar på till 100% och vet att hon alltid ställer upp för mig i vårrt och torrt. Hon är en underbar chey som är väldigt lik mig till många saker, vi är lika i tankarna.
Du är en fantastisk chey vännen och jag älskar dig.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback