I WANNA SEE YOU TONIGHT


Hej alla fina läsare! Vaknade vid åtta imorse (gäsp) för väckarklockan ville att jag skulle vakna då. Fixade mig och åt frukost. Sen drog jag och pappa till gymnasiemässan där vi mötte upp mamma. Träffade min kompis Amanda och även Jossan + att jag såg vissa bekanta ansikten. Men nu har jag ett förstaval som jag hoppas jag kommer in på. Efter det tog jag och pappa en fika och sen åkte vi hem. Nu har jag bara tagit det lugnt och tittat på Seventh Heaven. Snart ska jag ta en dusch och sen ska jag nog plugga lite eller göra något. Skickade iväg syrran till att köpa godis till mig, så det kommer med leverans snart. Kyss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback