IT ISN´T EASY O SAY GOODBYE


Hola guapas! Cómo estas? Jag mår helt okej, jag har inte bloggat fören nu för jag har pluggat ganska mycket. Skolan idag började ju med ett matteprov som gick förvånandsvärt bra för att inte ha haft matteboken hemma. Jag svarade på alla tal och var inte jätteosäker på så många, men man vet ju aldrig. Efter det hade vi No och sen  en äcklig lunch. Efter det var det Spanska och sen So där vi fortsatte med Samhällsekonomin. Vi hade sen At och slutade typ innan halv tre, skönt. Jag tittade sen på Top Model och nu har jag ju pluggat. Ikväll ska jag inte göra så mycket tror jag mer än plugga, puss!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback