KRYSSNINGEN I BILDER


utanför, då vi stog och väntade! Haha, Petra tycker det är varmt där i solen,
men varför har hon på sig sin vinterjacka för? Haha


Mina girlz. <3


världens sötaste Petra!
 

Hihi, Bella som väntar på oss andra som inte var lika snabba denna gång.


tjejerna med slussen i bakgrunden!


Jossan och Bella uppe i baren på våning 10!


vi beställde drinkar och firade att våran resahade börjat, haha!


Fixning för kvällen, Jossan och jag i badrummet i hytten! Mitt face, haha!


kvällens outfit! + en vit kuvert-väska med nitar.


Petra sminkade sig på golvet för det fanns någon plats kvar i badrummet.


Jossan (dagen efter festandet) osminkad och söt.


Petra vännen. Trött, osminkad och söt. När jag tog fottot tänkte hon säkert: Vad fan vill hon? haha


Godis inköpet i taxfreen, hade inte råd med något mer än godis, rik chey.


Jossan mitt inne i en mening, hoppas jag inte avbröt henne.


fysjutton vad sööt! Petra gumman.


lite stökigt sådär, men så är det att bo med Petra, haha. ♥


Josefin och Petra med skärgården i bakgrunden!

JAG HAR HAFT EN GRYM RESA, BERÄTTAR IMORGON! PÖSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Det var inte bara mina grejer som gjorde det stökigt :( ;)

Fina minnen! <333

2010-11-08 @ 19:14:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback