FLICKAN FRÅN OVAN


mamma hyrde denna rulle i lördags som vi såg. den var bra men ganska otäck, inte så mycket läskig utan otäck. jag tyckte den kunde vara för hemsk ibland och vi vissa tillfällen blev jag lite rädd. det värsta i filmen var att få följa mördaren efter mordet på flickan och hur han tänkte och att flickan var så rastlös och kunde inte göra något. man vill ju att i slutet hon skulle vakna upp men så tur hade jag inte. men tips se den ni också. puss

Filmen handlar om en ung flicka vid namn Susie mördas och vakar över sin familj, och mördare, från en plats som hon hamnar på. det är varken himlen eller jorden utan något mellanting. Hon har svårt att lämna sin familj och lever på denna plats under en tid men hon upptäcker att hon inte kan göra så mycket ifrån denna plats hon är på. det är dags att lämna jorden och alla där och gå vidare till himlen även hur svårt det må vara.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback