ONE DAY AT A TIME


Hej Läsare! Hur mår ni? Jag mår jätte bra kanske för det beror påm att det är heeeeelg, tror jag. Jag slutade på praoen klockan tre och det var en ganska lugn dag idag med inte så mycket gäster, tur för mig men synd för de som får lön. Påvägen hem ifrån praoen pratade jag med Gabbi eftersom laget vi spelade i ska läggas ner och tränarna har nu gått ut med det, synd tycker jag för de som ville satsa och älskar fotboll. Men Gb tyckte inte det var jätte tråkigt eftersom hon har tröttnat på det. Aja, nu ska jag snart plocka undan i mitt rum och sen kanske snart blogga lite mer, låter bra? Hoppas det, xoxo. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback