19 SEPTEMBER 2010


hola bonitas! sovit gott? Jag har sovit lite men ändå bra. vi tittade på Sex and the City 2 igår kväll och åt chips och ben&jerry som pappa köpt till oss. vi sov även i det nya huset, som är pappas kontor och vårat ungdomsrum, det var ganska läskigt eftersom det inte fanns några gardiner eller något som skyddade oss mot att se ut och bella började prata om att det skulle kanske det skulle stå någon där. aja, vi somnade tyå vid två tror jag klockan blev och sen gick vi upp imorse vi halv nio eftersom vi skulle åka och träna klockan elva. efter det har jag bara duschat och tittat på ett vänner avsnitt. idag ska jag och la familia fira min syster och vår kusin som ska fylla 4 år. så det blir nog mysigt. more update soon.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback