BACK ON TRACK


photo: me

Hellu gullisar! Kom hem ifrån farmor min för ett tag sen, har inte riktigt haft tid att blogga idag och därför har ni bara fått små obetydliga inlägg men nu här jag tillbaka och redo att blogga. Jag har redan pluggat eftersom vi har massa läxor, är det inte hemskt att ha läxor över helgen? Vi har hela två läxor tills imorgon. Aja, vi tre var ju och tränade imorse och det gick ganska bra bara att jag var jätte trött. Efter det åkte jag (vi) hem och jag hoppade in i duschen så fort jag kunde. Jag duschade, sminkade och klädde på mig och sen drog jag och syrran till Huddinge. Farmor bjöd oss på lunch och fika och vi fick titta och välja saker bland hennes 1265454 smycken, haha. Jag har haft en otroligt bra dag men den är inte över än,bilder kommer på det jag fick av farmor. More update soon. xox


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback