GIVE ME ONE MORE TRY

Nu sitter jag här framför datorn igen. jag skulle egentligen varit och tränat idag men vi skulle inte hinna till kursen vi skulle på så det blev ingen träning, synd nog. men på söndag kör vi igen troligtvis. nu ska jag inte göra så mycket. ska plugga lite snart och kanske titta på något avsnitt på mina gossip girl boxar, har ju alla tre!
annars har vi haft skolfoto idag och jag hoppas hoppas att jag blev bra! jag och jossan gick och sminkade på lite extra och plattade håret innan, haha. annars har jag haft tre förhör/test idag i svenska, engelska och spanska som gick åt skogen iallafall det i spanska. aja, pankisar till lunch och det var det som var det ljusa i min dag. more update soon


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback