HOLD MY HAND IN THE BAD TIMES


hola babes!
hur mår ni? jag mår toppen, jag har tittat på tv efter slutat klockan tre idag i skolan, vi fick välja prao platser idag och jag ha valt en inom handel. men mer vill jag säga, men jag tror det blir roligt för jag kommer praoa nästan vi bella och petra så vi kommer kunna äta lunch tillsammans ibland. annars har dagen varit ganska långtråkig eftersom josefin har varit så trött och det är hon som håller mitt humör uppe.
nu ska jag snart plugga lite och sen blir väl lugnt ikväll, med kanske en titt på det nya programet svenska new york- fruar som börjar ikväll på trean. vi hörs, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag lovar att vara piggare imorgon :) Du hjälper mig också hålla mitt humör uppe gumman. Det är som jag säger gud ville att vi fyra skulle träffas. love you

2010-09-20 @ 17:39:25

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback