I AM SORRY


hola gullisar!
sorry att jag uttråkat er med inga uppdaterning igår, men jag hade mycket att göra. efter skolan åkte jag till stan och skulle fixa lite "ärenden". men det gick inte så bra så jag åkte hem igen. efter det tittade jag på vänner och packade och så var det byte av förälder, denna gång far jag till mami. kvällen gick åt massa pluggade, dusch och tittande jag på idol på kvällen, hann inte så mycket mer än titta facebook på min dator. idag har jag iallafall varit i farsta efter skolan. jag, jossan och bella gick runt i centrum och letade efter tröjan jag vill ha men den finns fortfarande inte i small. sen åt vi lite mellis och gick och tränade. men nu är jag hemma igen och ikväll lovar jag att göra några fler inlägg är tidigare denna vecka. puss


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback