IT´S FRIDAY AND TIME TO HAVE FUN


hola guapas! hur är det?
jag mår jättebra eftersom jag befinner mig hemma hos min kära vän josefin. vi hade bara två lektioner idag i skolan och sen slutade vi eftersom vi inte hade någon syslöjd, jippi. jag, jossan, petra och bella kom hem till jossan för en stund sen och snart ska vi till farsta centrum för en titt på eric saade. vi är  dock inte så stora fan av honom men det är ändå kul att se. sen ikväll drar vi hem till josefin och äter middag och så har vi hyrt the last song, har läst på toves blogg att den var bra så jag litar på dig tove! aja, jag kommer nog hem igen sent så vi ses då! xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback