NOTHING COMPARES TO U


Hej gullisar, fredag är det idag och det är ju hur underbart som helst. Har bara haft tre lektioner idag som var elevensval, hemkunskap och syslöjd. Jag älskar våra fredagar i skolan, man behöver inte anstränga sig mycket under fredagarna och det är bra för alla är så trötta då. Aja, efter skolan gick jag hem och pratade lite med bonus mormor, åt mellis och tittade på the hills. Nu lyssnar jag på musik och jag orkar inte göra något anstränga mig något ikväll. blir väl tacos till middag och ben&jerry till efterätt och lite tittande på sverige matchen mot ungern ska hinnas med. more update soon.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback