RUNAWAY LOVE


hejsan! tisdagen idag har varit otroligt seg, med många och långa lektioner. dock hade jag en sovmorgon till tio så jag ska inte klaga. jag vaknade imorse och fick för mig att jag hade försovit mig. med mina trötta ögon tog jag mobilen och jag trodde det stog 16.05. haha, jag bara tänkte: shit hur länge har jag sovit? men på mobilden stog det egentligen 06.05 och det var två timmar kvar tills jag skulle upp, skönt. dagens lunch var ju den äckligaste så det blev lite citronvatten för mig, och en potatis, underbart (?). vi hann till konsum där bella bjöd girlzen på bullar för hon var skyldig oss pengar. vikarie på svenskan och vi bara lekte, och ett oväntat VG på no:provet, jag trodde det gick skit men det gick tydligen inte det. aja, nu ska jag snart plugga lite spanska och sen får vi se vad som händer. puss till er.

 


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback