YOU ARE SPECIAL WHEN YOU ARE YOURSELF


Jag vaknade och blablabla... sen gick till skolan och hade Engelska, lunch, Svenska, brandövning, So och No. Dagen slutade med att jag och mina tre absolut finaste vänner satt och skrev lite till skoltidningen. När vi hade lite tid över tittade vi på mina första månader som bloggare på sufiaz.blogg.se och fy vad jag var dålig på att göra inlägg och uppdatera, jag gjode typ fyra inlägg på en månad och det jag skrev var ju sjukt tråkig. Så jag tycker att jag har blivit så mycket bättre, eller vad tycker ni? Aja, sen gick jag hem och åt mellis och tittade på vänner sen ägnade jag tre timmar till att plugga till alla mina läxförhör/prov som är till imorgon och nu känner jag mig väldigt säker. Vill egentligen bara bli klart med allt och få helg och att koppla av lite. Annars gjorde jag, Bella och Alice middag till ikväll.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback