YOUR LOVE IS NOT MY DRUG

Not written in the stars          Not written in the stars
Hej bloggish! pluggmongot här, haha nejdå men jag har pluggat en massa till vårat matteprov som ska inmträffa imorgon klockan kvart över åtta, hemskt. Eller matte är inte så hemskt, jag tycker inte matte är så svårt och då är det inte så tråkigt. Annars började jag dagen med en sovmorgon eftersom jag började tio, och det behövdes. Vi har haft engelska, lunch, so, svenska, no och elevens val idag, för lång tisdag tycker jag. Kvällen kommer bestå av pluggning av matte, no, spanska och engesla och på min fria timme blir det massa tittning på idol, puzz.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback