2011-04-12

hej alla! är hemma efter en lektion. hade ju sovmorgon till tio och hade klockan på åtta. vet ni när jag vaknade? halv tio, underbart! foten gjorde ju inte att saker och ting gick fortare. på lunchen bestämde jag mig för att jag skulle gå hem. jag gick förbi vårdcentralen för att få en bedömning om jag behövde åka in till sös och rönka. men läkaren sa att jag inte behövde det eftersom det finns inte så mycket att göra när det är tån liksom. jag har vilat och nu tittar jag på gossip girl. fick äntligen tillbaka säsong tre av petra som hon lånat i ett halvår. tror jag aldrig mer ska lämna bort den, min bebis! aja, men vi hörs senare! pussar!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Sv: Hej fina söta snygga Sofia <3

Allt är helt okej med mig, själv då? <3

2011-04-12 @ 16:01:29
URL: http://madeinpink.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, det tog ett tag att kolla klart men det betydde inte att den inte var bra! :D

älskar dig <3333

2011-04-12 @ 17:42:49

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback