AS A CHILD...

it's britney bitch! it's britney bitch!
var jag gaaaaaalen i britney spears. jag hade typ alla hennes skivor och en box med alla hennes musikvideos. jag kan inte räkna hur många gånger familj och vänner har sett mig uppträda i min disco dräkt som jag hade som barn och mima till hennes stora hitar. jag kan de flesta av hennes låtar utantill och en hemlis är att jag älskar henne än idag. just nu är until the world ends en av mina favoriter. jag kommer ihåg att pappa spelade in då britney hade kommit hem till en tjej i usa som gick på mtv och jag var så avundsjuk och hoppades att hon skulle knacka på min dörr en dag. och jag kan bara säga...jag väntar fortfarande.
<3 benedicte jensen - <3 benedicte jensen -
jag älskade även lamm. alla mina vänner ifrån dagis och låg/mellanstadiet vet hur beroende jag var av mina lamm gosedjur. jag hade döpt alla och de hade olika familjer. min favorit hette lambis tror jag och alla mina lamm betydde jätte mycket för mig. jag tror jag har kvar de på vinden hos pappa än idag. men varför jag just gillade lamm vet jag inte riktigt. jag är livrädd för får och getter men lamm är inget problem. jag antar att jag gillade de för de var så mjuka och lena eller något, hahah.
nu fick ni veta lita saker ni kanske inte visste ifrån min barndom.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback