LOVE ALWAYS FELL LIKE A BATTELFIELD

hej ni igen! efter en kväll med lite plugg, städning och tittande på goosip girl hamnar jag här framför datorn igen. pratade även i telefon med världens bästa erik och bestämde lite inför imorgon och så. har gått igenom favorit låtarna på spotify x antal gånger och planerat lite inför kommande vecka. efter imorgon klockan kvart över ett är jag fri ifrån skolan i över en vecka, det känns underbart. behöver lov nu eftersom jag är så jäkla skoltrött. imorgon slutar en trött och sliten femtonåring efter lovet kommer en pigg och taggad sextonåring. vi kan väl hoppas. aja, lägger mig om ett tag innan det kommer det in lite bilder på gossip girl gänget och så. pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback