PUT A SMILE ON YOUR FACE AND GO

hej & sorry babes för världens tråkigaste blogg idag. vaknade halv elva och tog en dusch och fixade mig lite. sen drog jag och min syster med mamma till stan. vi tittade lite i affärer och tog en glass. bella och jag åkte hem till pappa och därifrån drog familjen hem till min farfar i huddinge. där har jag spenderat eftermiddagen och kvällen. vi åt påsk-lunch, spelade spel och jag tog mitt första dopp. jag tycker det räknas även fast det var i en 39 graders bubbelpool, eller vad tycker ni? hann även med att träffa min kusin robin och sola i vår-värmen.
nu är jag hemma i alla fall och tänkte blogga lite innan jag sätter mig framför ett gossip girl avsnitt med mitt påskägg. pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback