SAY JAMBO

ph: taken by me.
hej hopp igen! efter att ha tittat igenom 2000 sidor av en hemsidas festklänningar utan att ha hittat en klänning jag ens kan tänka att sätta på mig på balen så ger jag nästa upp asså. hur sjutton kan det finnas så fula klänningar, de borde inte ens få tillverkas.
förutom att jag har checkat igenom internet-shoppar så har jag tittat på något skit konstigt program på mtv där en kille valde ut två tjejer han tyckte om och sen fick föräldrarna en helg på sig att lära känna flickorna och sen fick de välja vilken av tjejerna som skulle få deras son, vet ni vilket jag menar? jag har i alla fall aldrig sett det förut men det var riktigt underhållande. men vi hörs senare, pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback