SÖNDAG 10 APRIL

hej läsare! folk har klagat för de inte längre har något att läsa. jag tog en paus igår ifrån bloggen och så på grund av lite personliga anledningar men jag är tillbaka nu eftersom läget är lite bättre än igår. så hej!

jag mötte i alla fall upp lova på söder och tog en fika på ett litet cafe. vi pratade om allt mellan himmel och jord och fan vad det är bra att han en sån vän som henne i en den situationen som jag är i. kärlek till henne!

jag åkte hem och somnade framför ett gossip girl avsnitt eftersom jag knappt fått någon sömn under natten. vaknade upp och tog en dusch och började fixa mig. efter middagen mötte jag upp ragge och vi tog en promenad. vi tog oss hem till min pappa där det spelades lite tv-spel och sen satte vi på the town och käkade godis. men vi tittade knappt på filmen eftersom vi snackade så mycket. jag kom hem till mamma igen vid halv tolv. tack du för att du spenderade kvällen med mig grabben, det behövde jag! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback