IT'S JUST GIRLS, MY GIRLS

tjejerna som ni kommer få läsa om är några av de bästa och finaste i min omgivning. skulle velat haft med några till men det tar för lång tid liksom. de är inte rangordnade på något sätt. mina killkompisar tar vi imorgon. ♥
gabriella palmqvist - en av de finaste tjejer jag någon sin mött. en av de personer jag litar på mest. ♥

petra johansson - den mest underbara tjejen på hela denna jord, finns där. ♥

daniela westerlund - en tjej som förstår och hjälper i alla lägen. hon är bra på alla sätt. ♥

isabella hedenstedt - kan mig utantill, lyssnar och förstår. fin tjej ♥

yassie abdullahi - tjej som jag alltid har roligt med. hon finnas där för allt och alla, anytime. ♥

josefin nilsson - superfin tjej som finns där när man behöver. ♥

amanda wingenfeldt - en av jordens bästa tjejer, utan tvekan, på alla sätt. en äkta vän. ♥

lova nyqvist sköld - min favorit tjej, kan mig bäst av alla. kommer alltid vara vänner. ♥

amanda fröling - känt varandra sen barnsben. vi har alltid kul och är väldigt lika. ♥

ewelina karlström - trevligaste personen som vandrar på denna jord. vet alltid finns. ♥

trixi orstadius - minnen med denna tjej asså. har alltid något nytt på gång. fin som få. ♥

tove waldemar - man har alltid roligt med snyggingen. hon ser bort problem och man dras med. ♥

emma danielsson - lika på så många sätt. finns där i vårt och torrt. vacker chey! ♥

veronica jaccopucci - tjejen är ju galen på alla sätt, braa galen. sjukt fin också! ♥

emilia kammerfors - tänker som jag. vill alla väl och har alltid kul med henne! ♥

saga hammarström - en av de modigaste tjejer jag umgås med, man har alltid roligt med henne. ♥

carolina erlandsson - gammal vän ifrån danmark som jag alltid har roligt med. saknar! ♥

sandra kellerman - grym brud på det mesta. man lever för idag med sandra, vilket jag älskar! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Min fina Sofia, blir jätte glad!

Älskar dig söta du!

2011-04-28 @ 19:21:03
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Ewelina

Fina du, detsamma till dig! Kärlek! <3

2011-04-28 @ 21:43:03
URL: http://times.devote.se
Postat av: jossan

Du är också super fin, så himla glad att jag har dig :) <33

2011-04-28 @ 22:13:06

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback