GAYFRIENDS? NO, IT'S GUYFRIENDS

lovade ju och skriva lite om mina grabbvänner också. de är inte heller rangordnade och de är inte lika många som tjejerna, tack och lov för det.

niklas isander - årskursens populäraste kille helt klart. svårt att hitta en kille med personlighet som isander liksom, han är speciell, punkt. ♥

daniel "ragge" ragnarsson - jordens underbaraste kille på alla sätt. litar på grabben asmycket och vet att han alltid finns. ragge har hela paketet. man har alltid kul med honom, så är det bara. ♥

fabian "fabbe" bjurenborg - en av de få som alltid är sig själv, han skäms inte över sig själv vilket jag gillar med honom. han har alltid ideér och roliga saker han delar med sig av. ♥

erik tjernström - åhhh, jordens bästa. det är bara lätt att vara och prata med killen. han har blivit en skitviktig person för mig. älskar att vara med grabben bara, finns ingen som han. ♥

detta var mina närmsta killkompisar men har såklart flera som adam, holmberg, farre och killarna i min klass som nikola, anton, eric, simon osv. med överstående grabbar umgås jag mest med privat. jag gillar faktiskt att umgås med killar sjukt mycket, det blir annorlunda då. men älskar mina tjejer mest eller på ett annat sätt liksom. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

-.-

2011-04-28 @ 21:18:38

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback