LÄR ER LITE OM MIG

Personligt
Namn: Sofia
Piercingar: öronen
Tatueringar: inga
Längd: 165
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: nej ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: jaa, det är olagligt kallt här nu!
Tänker du på att ta självmord: nej!
Dricker du alkohol: nopp
Röker du: usch nej!
Vilket shampo använder du: olika typ hela tiden, de som luktar gott och är bra!
Vilken parfym använder du: SJP NYC
Vad är du rädd för: spindlar och mörker
Gillar du att tvätta: haha, nej!
Gillar du berg-och-dalbana: ja, jag älskar det!

Senaste!
Film du hyrde: hm, jag kommer inte ihåg vilken det var!
Film du köpte: köper inte filmer längre
Låten du lyssnade på: Happiness - Alexis Jordan
Personen du prata med: mamí
Tv program du tittade på: O.C
Personen du tänkte på: hehe.. ;)
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: oj, min tjejer var det nog! 
Personen du fick sms av: syrran!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår!

Annat
Vad har du gjort idag: skolan, tv, åkt till mamma, pluggat, bloggat osv..
Var det kul: jaaa!
Hur tidigt går du upp: idag gick jag upp sju! 
Gillar du att slåss: nej men brottas är kul!
Vad ska du göra idag: dagen är snart slut men jag ska checka big brother!
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: ingenting faktiskt! lite pälsdjur!

Just nu
Var har du ont: ryggen, aj!
Var är du just nu: home, in my room! 
Smsar du just nu: ja, fick precis ett. :)
Har du ätit nyligen: hm, nej för ett tag sen åt jag middag!

Antal
Gånger du varit kär: aldrig på riktigt, än!
Gånger ditt hjärta brustit: det har aldrig "brustit"
Hjärtan brustit pågrund av dig: inga!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hmm, två kanske!
Ärr du har på kroppen: inte så många, 5 kanske!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback