LITE EGEN-TID!

tänkte ta tag och ha lite egen-tid för mig nu. kanske sätta på en bra film och se om det finns något godis att äta här hemma, tända ljus och njuta av att jag är så lycklig just nu. vet inte varför men på senaste tiden har jag börjat tänka: vad är det jag går runt och är "nere" över? jag brukar nämligen ibland bara gå runt och fundera på meningslösa saker - men jag borde inte det. jag har en familj som älskar mig, massa fina vänner - vore roligt med fler dock -, jag är frisk och har betyg som jag är ganska nöjda med + en hemlig sak. så vad är felet? jag ska sluta vara på sämre humör eftersom jag har ingen anledning att vara det. men man får inte glömma att efter regn kommer solsken. ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Helt rätt hjärtat! Puss!

2011-02-19 @ 08:43:22
Postat av: jossan

Håller också med, skönt att våran sofia är tillbaka :) <333

2011-02-19 @ 16:01:05

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback