MÅNDAG. NY VECKA, NYA SVÅRIGHETER.

Hellu läsare. Idag är det måndag. Vi har gått in på vecka 6 och det är den 7 Februari. Denna veckar har jag mycket prestationer som sätter stora krav på lilla mig. Aja, imorgon börjar nationella i svenska och jag hoppas gånger 100 att det kommer bra och att nervositeten inte kommer gå i vägen. Men jag klarar det nog. Annars missar vi lektioner på onsdag för vi ska träna till någon danskväll vi ska ha med grann skolan på torsdag, blä! Hur som helst så har jag inte så mycket att säga till om. Tyvärr. Aja nu avrundar jag här. PUSS TILL ER! ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

Du kommer klara det galant, du är den duktigaste personen jag känner :) <33

2011-02-07 @ 16:19:46

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback