REDIGERING

Tänkte ta upp lite om redigering här på bloggen. Inte hur man regigerar utan hur mycket jag redigerar. Här åvan ser ni två bilder jag har tagit ifrån Google och sen redigerat de, ordentligt. Självklart redigerar jag inte så där på bilder på mig eller någon annan. Jag - som ni ser - har riktigt bra grejer jag ta användning av när det gäller redigering men jag gillar inte när bilderna ser för plastiga ut. Så vad är det jag redigera när jag ska lägga upp en vanlig bild? Hm, det brukar först vara att jag tar bort finnar, ringar under ögonen och lite märken i ansiktet. Ibland lägger jag på brun-utan-sol också. Annars tar jag och fixar ögon så de glänser mer. Händer att jag kan ändra ögonfärgen en aning och lägga på mascara. Sen ibland fyller jag i hårfärgen. Men det blir inte för mycket för det gillar jag inte. Glöm inte även fast jag redigerar ibland är det fortfarande jag på bilderna. Mina utryck och mitt ansikte. Mest redigerar jag för jag tycker det är kul och älskar att få fina resultat. Men jag redigerar inte webcam bilder så ofta eller bilder på andra oftast om de inte vill. Nu har ni fått veta lite om redigering runt mina bilder. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback