PASSION FOR FASHION.

Tumblr_lflwoppa9f1qcy3rno1_400_largeTumblr_lg0dnegsni1qbkae6o1_500_largeTumblr_lfwtxfrwll1qa9o8bo1_400_largeTumblr_lg07ye2mzj1qcjyd9o1_500_largeTumblr_lfxj3i7lqp1qe5x0co1_500_large
lite inspirations bilder ifrån weheartit.
jag har suttit och kollat runt vilka fem plagg jag tycker är ett måste sommaren 2011 och jag tänkte berätta de för er. Detta är just som jag tycker och ni kanske tycker annat. Men när jag har tittat på h&m's, gina tricot's och bikbok's vår/sommar kolletioner har jag kommit fram till dessa plagg:

-magkorta tröjor. såå himla snyggt om man har en fin mage såklart ;)
- smycken med turkosa detaljer. det passar så himla fint med brun kropp
- midjehöga-shorts. så himla snyggt med ett brunt skärp i. rysningar!
- bruna väskor. ett måste nu i sommar. det är så himla fint till alla plagg.

- långklänning - så snyggt på. och glöm inte att det passar lika fint på korta som långa.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback