SÖNDAG - 01.01

Respire Moda "To Live Doesn't Mean Your Alive."you have broken my heart ♥ heartache
hej läsare! klockan är ganska mycket men jag är inte trött så jag ligger i sängen med datorn och chattar med Petra och smsar med en kompis. kvällen har spenderats med min lillesyster. Vi köpte ben and jerry och tittade på filmen accepted som gick på trean under kvällen. Sen har vi spelat kort och lyssnat på gamla godingar, myyys. Vi två var ensamma hela kvällen och bråkade inte en gång. Eller jo en gång, men det är bra i alla fall! Nu ska jag snart stänga av datorn och somna. hoppas ni har haft en mysig kväll, pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback