SÖNDAG - 10.35

bild ifrån fashiontoast.com Godmorgon snyggingar! Har ni sovit gott? Det har jag, verkligen. Idag ska vi inte träna på morgonen utan vi ska prova ett nytt pass som vi aldrig har testat, nämligen skivstång. Jag hoppas på att det är lite kul också men allt bir vad man gör det till det. Ikväll ska jag och tjejerna troligtvis titta på Oscarsgalan hemma hos min pappa. Den börjar klockan elva ikväll och slutar vid fem imorgon bitti -.- varför bor vi denna tidzon? Men vi ska ligga i sängen när vi tittar så man får somna när man vill. Men vi får ladda upp med energidryck och massa godis. Aja, men vi hörs senare läsare! Pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback