1 JANUARI 2011


bild ifrån igår! ♥
Hej alla fina! Det är just nu 2011, sjukt eller hur? Jag sitter här och mina vänner lämnade mitt hus för ett tag sen. Vi firade in det nya året som sagt tillsammans men vart vi skulle vara var "hemlighetsstämplat" men nu är ju nyårsafton slut så det är okej att jag säger det. Våra föräldrar sa att det var typ den enda saken vi inte skulle göra för att få fira tillsammans själva så vi höll det och vi hade det jätte kul. Vi spelade massa spel som smsroulett, våghals och buzz. Aja, jag är så himla trött nu så ska snart bara lägga mig i sängen och inte göra någonting. Bilder ifrån gårkvällen kommer sen. puss på er ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback