DAG 22 – MIN FAVORIT PLATS.

Jag måste nog säga att min favorit plats är mitt rum hos pappa. Detta har varit mitt rum sen jag var åtta eller något men har renoverats och byts möbler två gånger. I detta rum är jag i princip två veckor per månad eftersom resten är jag hos mamí, i mitt rum där. Mitt rum hos pappa känns dock mer som "mitt" rum eftersom jag bara har bott i mammas lägenhet i ett år. Men i detta rum har jag gått ifrån att leka med Barbies och sovit med gosedjur till att det viktigaste som jag har i rummet är datorn, tv:n och min spegel. Jag har gått ifrån en flicka till en tonåring. I detta rum har jag gråtigt, skrattat, pluggat, bloggat osv. jag gör allt i mitt rum. Mina pappa blir galen på hur mycket tid jag spenderar i mitt rum, men här finns allt jag behöver förutom toalett och kök typ, haha. Jag älskar mitt rum och detta kommer alltid vara mitt rum, även när jag flyttar hemifrån.  Min favorit plats är mitt rum. ♥


Lite dåliga bilder på mitt rum just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är lakanet från? :)

2011-01-11 @ 23:19:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback