I AM LIKE A BIRD, I ONLY FLY AWAY

Tumblr_ldxtavd40r1qzjggvo1_500_large
Hey Henry! Nej jag skoja bara! Sån här nyårsdags-humor ni vet, skit tråkig. Ligger i sängen som jag gjort de närmaste timmarna med dator på magen, varmt som attans! Jag har inte gjort någon nytta idag alls men det är okej just idag. Jag ska snart nog ta och vila ögonen, jag är fortfarande trött ifrån i morse. Under denna kväll har jag gjort fem saker: jag har suttit vid datorn, jag har tittat på ett Gossip Girl avsnitt, jag har smsat, jag har ätit dipp och gjort lite planer för kommande veckan. Segaste dagen på detta år, hahaha (fortfarande denna jäkla nyårsdags-humorn). Aja, sätter nog ytterligare på ett Gossip Girl avsnitt och sen kryper jag till kojs! Puss ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback