JUST LIVE, LOVE AND LAUGH

Hej alla! Är hemma nu ifrån Tyresö efter att ha tittat på matchen som min syster Bella spelade, de var jättebra. Pappa var även där så kul och se honom igen, haha. Aja, jag byter päron imorgon så ska packa ikväll så allt jag behöver kommer med. Nu ska jag snart läsa lite bloggar tror jag.

Dagen idag var jätte mysig. Daniela och jag drog in till t-centralen och tittade, provade man båda kom hem utan kassar om jag kommer ihåg rätt, vi vill spara, eller vi vill inte men måste. Vi åt lunch och pratade om allt familj, kompisar, killar osv. Underbar tjej! Vi han även möta upp Trixi och prata lite med henne! PUSS



Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback