LITE KUL KANSKE!

Bläddra i din mobil & svara ärligt

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? 
Gunnel - Det är Jossans mamí, hehe, trevlig prick.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Lisa B - Hm, jag vet inte, snart hoppas jag.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Felix - såklart, haha ;)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Madde - Sjukt trevig tjej!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 50?
Tove W - genom skolan, spanskan typ i sjuan. ♥

HAR NUMMER 29 NÅN GÅNG FÅTT DIG ATT SKRATTA?
Gb - haha, om hon har. <33

HAR NUMMER 40 SKICKAT ETT FLERA SIDOR LÅNGT SMS TILL DIG?
Papí - japp, när han var i thailand  

HAR DU BRÅKAT MED NUMMER 2? 
Amanda W - Nej, vi två bråkar inte! ♥

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 25 NÄSTA GÅNG?
Jennie - Imorgon i skolan tror jag

HAR DU PUSSAT NUMMER 34?
Niklas - Jarå :)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 52?
Trixi - Ja det är jag!

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 47 ?
Robin - Nej, tyvärr tror jag inte det! 

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna - ehh, det skulle nog vara lite konstigt att gå ut med sin bonusmamma

Haha blev inte så kul eftersom jag nästan inte har några nummer på min nya mobil! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback