LOS ANGELES

Tumblr_lf2598kbrw1qezonpo1_500_largeTumblr_lehya8osvq1qeoo7so1_500_largeTumblr_l9bq9agygj1qcgu8to1_500_largeTumblr_lffo3ofz021qasfhmo1_500_largeTumblr_l1omhwplzp1qzz3wdo1_500_largeTumblr_ldpey4i9fa1qbejc5o1_500_large
Jag har så himla stora förväntningar på LA. Jag vill hit, någon gång. Bilden jag har fått i huvudet är lyx och kändisar överallt. Jag vet att det inte är så utan tvärt om i vissa delar, men det värkar så himla grymt att få spendera tid här. På stranden, med bruna, ljushåriga killar som surfar, mums. Eller på gatorna i dyra Gucci, Louis Vuitton, Bergdolf Goodman, Bendels osv. affärer. Åh, vill hit. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback