MY LIPS LIKE SUUUGER

NOTHING BUT WORDS.  NOTHING BUT WORDS.
Hello finisar! Har inte bloggat innan nu eftersom jag har städat, sovit och bytt förälder. Jag blev väckt klockan åtta efter bara sovit i sex timmar. Bytte till pappa och jag var riktigt trött. Tog ett glas juice och sen skulle jag bara vila ögonen i tio minuter. Vaknade upp klockan två typ -.- . Jag gjorde köttbullar till lunch och nu har jag städat och huset har dunkat för jag har spelat angel på högsta volym. Åh, vad jag älskar den. Aja, nu har jag Sveriges städade rum typ eftersom jag städade det i en timma. Jag städade varje litet hörn och så. Bytte också min första glödlampa idag alldeles själv. Nöjd chey. Aja, vi hörs later.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback