THAT IS JUST WHAT YOU ARE

Hej läsare! Hur mår ni? Jag mår riktigt bra. Var och tränade i morse med tjejerna och vi träffade även på Emelie, trevlig tjej! Sen har jag bara duschat, ätit och pluggat. Jag ska snart åtgå till läxhögen som jag har jobbat med att arbeta bort ett tag. Hur mycket jag än pluggar känner jag mig aldrig klar. Men går det? Går det att kännas sig helt klart att man inte kunde läst en gång till eller gjort två tal till? Vi har inget "slut" med läxorna, det finns väl alltid något man kunde ha gjort lite till, eller hur? Hur som haver, det kommer upp något inlägg innan jag börjar med läxorna igen. Puss!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback