WHY DON`T WE JUST MAKE SOME MAGIC

Diamond Judge ♥ † ♥   Diamond Judge ♥ † ♥
Hej darlings! Mina vänner har nu lämnat mig efter en eftermiddag med massa prat, sjunde himlen och skvaller... hehe! Jag sitter just nu lite halv rädd eftersom det rör sig 12 polisbilar i mitt område och jag vet inte vad som har hänt. Jossan ringde mig när de var på väg hem och sa att det hade typ inträffat ett rån, ojdå! Det är otroligt ovanligt i vårt område men det händer väl när man minst anar det! Aja, nus ka jag umgås lite mina systrar, vi tittar nog på Oliver och Gänget (julias val). Aja, kommer upp lite bilder på mig ifrån idag först. Puss!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback