- FÖR DU HAR VARIT MIN

Hej! Är hemma nu igen efter att varit ute och träffat Malin och Ebba. Vi satte oss och pratade om allvarliga saker. Haha, internskämt. Köpte med mig en chokladkaka innan jag mötte tjejerna som jag sitter och äter på nu medan jag tittar på senaste avsnittet av Hellcats. Saknar killarna, saknar Yassie & Daniela, saknar alla jag inte träffat idag eller igår.
.
Imorgon ska jag in till stan med min fina Amanda för lite shopping och fika, mysigt. Efter det ska jag in till stan igen med Malin och Erik för att titta runt lite, mys! Men vi hörs imorgon om jag inte känner för att lägga upp ett till inlägg ikväll. Puss & Kram♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback