- READY FOR TAKE OFF?

Hej ni! Är hemma ett kort tag innan jag ska iväg och möta upp fina Malin för att åka in till stan med henne & Erik. Jag har redan shoppat en massa idag som en hatt, långklänning och en bok. Måste hämta ut två böcker till på Medisbibloteket idag eller imorgon som jag ska ha till resan, Gossip Girl såklart.
.
Dagen idag med bästa Amanda var i alla fall hur mysig som helst. Blev shopping, massa snack och budget lunch/fika på donken. Vädret idag har vart riktigt bra shopping-väder så varför inte åka tre vändor in till stan på en dag? Jag åkte in till Söder och TC med min syster innan jag mötte Amanda för att kika lite saker. Haha, Stockholm shopping i mitt hjärta. Ha det så bra så länge! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback