- TIDSFÖRDRIV

Några saker du ej vill leva utan. Bara välja en.

♥ En dryck - cola

♥ Något ätbart - choklad, marabou digestive.

♥ En hobby - dansa

♥ En ägodel - min dator 

♥ En vän - gabbi.

♥ En familjemedlem - bella

♥ En känsla - nykär

♥ Ett husdjur - har inga

♥ En släkting - farmor

♥ Ett klädesplagg - min nya väska om man får välja den.

♥ En till vän - malin

♥ En till familjemedlem - julia

♥ En kroppsdel - brööösten

♥ En framtidsdröm - modebranschen

♥ En plats - hemma i mitt rum hos papi

♥ En lukt - sommar-regn

♥ En internetsida - facebook

♥ En tv-kanal - femman.

♥ En tidning - frida antar jag

♥ Ett sommarställe - sandhamn.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback